woensdag 11 januari 2012

Even iets anders...

Goedemiddag allemaal,

Zo ik heb me een keer aan iets anders gewaagd dan de 4-kante kaarten.
Dit keer heb ik een wiebelkaart gemaakt, ik kwam dit als workshop tegen op internet bij de scrap en stempel club op www.clubs.nl !

              
De naam zegt het al, een wiebelkaart kan 'wiebelen' omdat de onderkant rond is.
    Ik heb voor een stempel van Penny Black gekozen voor deze kaart.
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met de derwent soft potloden.




De kleuren van het gebruikte scrappapier komen terug in het ingekleurde stempelafdrukje.
Ik heb voor felle kleuren gekozen om de kaart een vrolijke tint te geven, erg leuk voor bijvoorbeeld een kinderverjaardag!

Ik heb mijn nieuwe vlinder stansjes gebruikt ik vind ze echt super..



THIS IS THE RESULT



Ps. deze kaart doet mee met de workshop/wedstrijd op de 'scrap en stempel' club op www.clubs.nl



1 opmerking: