donderdag 19 januari 2012

Geboortekaartje meisje

Vandaag heb ik een geboortekaartje gemaakt omdat ik deze eigenlijk nog helemaal niet had en omdat mensen mij wel eens vragen om geboortekaartjes, dus ben ermee aan de slag gegaan en het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf!


Het is een geboorte kaartje voor een meisje geworden. Vond het erg gezellige kleuren.
Ik heb een stempel van 'Marianne design' gebruikt.
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met de derwent coloursoft kleurpotloden.
Heb hier omheen her en der wat bloemen geplakt.


Ik heb een sketch gebruikt van Anne-marije Poppen, ze heeft een aantal leuke sketches op haar website staan die je kan gebruiken. Toen ik ze zag inspireerde mij dat heel erg... kijk maar eens op haar website (www.anmacreatief.nl)

Het scrappapier is van 'My Minds Eye'

Ik wil deze kaart graag mee laten doen aan de challenge bij http://mariannedesign.blogspot.com




4 opmerkingen:

  1. Arianne ik vind hem ook zeer geslaagd hoor.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is erg mooi! mooie kleuren heb je gebruikt hiervoor!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan dit kaartje, hij ziet er prachtig uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Arianne! Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    Designteam MD.

    BeantwoordenVerwijderen