donderdag 29 maart 2012

Een hele goede avond allemaal,

Eindelijk weer een berichtje van mijn kant met een kaartje! Ik ben naar de afgelopen knotsgekke kaart en scrapdagen beurs geweest en daar heb ik spullen gekocht om onderstaand kaartje te kunnen maken!

Het is dit keer een jongenskaart.

 


Ook heb ik op de beurs spullen gekocht om onderstaand kaartje te maken, dit vind ik meer een mannenkaart.

 



Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mooie weer buiten er niet aan meedraagt dat ik lekker ga knutselen...ik wil toch ook een bruin kleurtje krijgen en heb dus veel in de zon gezeten...Ook heb ik afgelopen dagen in de nachtdienst gezeten en dus ook weinig tijd gehad om te hobby'en.

Morgen ben ik een dag vrij en dan ga ik in de ochtend even het huishouden doen zodat het weer een beetje fatsoenlijk is en dan plan ik een hele middag in voor het maken van kaarten!!
Er zullen snel weer berichtjes van mijn kant komen!


Groetjes, Arianne

5 opmerkingen:

  1. je kaarten zijn weer mooi groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaartjes heb je weer gemaakt. Succes met poetsen morgenvroeg en voor daarna heel veel plezier met het freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaarten gemaakt met die afbeeldingen. prachtig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allebei hele mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de twee kaartjes zijn erg mooi, vind het papier dat je hebt gebruikt ook zo mooi, echt voor jongens/mannenkaarten mee te maken.
    de stempels zijn ook erg leuk
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen