vrijdag 30 maart 2012

Happy Easter

Een goedemiddag allemaal!

Zo gisteren ben ik voor het eerst wezen sporten in de sportschool en eigenlijk heb ik vrij weinig last van spierpijn...Gelukkig maar...voel alleen een beetje mijn buikspieren maarja dat is alleen maar een goed teken..!!

Ik had voor mezelf ingepland om vanmiddag te gaan hobby'en maar het is me gelukt om dit vanochtend al te doen. Ik heb 2 leuke ronde kaarten gemaakt voor de pasen.



Ik heb deze lieve stempel van magnolia gebruikt waarbij Tilda uit een paasei komt. Ik vind dit echt een super gaaf stempeltje!!
Ik heb Tilda ingekleurd met Distress inkt.




Ik heb diverse bloemen op de kaart geplakt, een stukje wondgaas en plakdiamantjes.

Voor de vorm van de kaart heb ik een creatable van Marianne Design gebruikt.


Ik wil met deze kaart graag mee doen aan de volgende challenges:
- http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.com  # alles behalve vierkant


Groetjes, Arianne



3 opmerkingen:

  1. Mooie paaskaart Arianne, lief van kleurtjes en de vorm is ook heel leuk, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het scrap cards challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige paaskaart mooi model
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met de Ge/We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen