vrijdag 24 mei 2013

100% kerstmis

Hallo...

Vandaag plaats ik nog een kaartje...
Een kerstkaartje...sommige mensen vragen zich misschien af waarom ik nu al kerstkaarten ga maken...
Ik moet eerlijk toegeven dat het wel vroeg is, maar wat is vroeg? als je in november begin krijg ik nooit meer 30 kerstkaarten gemaakt. Want ik heb er zeker wel 30 nodig om te versturen en als mensen een speciaal/origineel kerstkaartje willen kopen wil ik ook wat op voorraad hebben.

En het leuke vind ik dat er nu al challenges zijn met het kerst thema en dan ben je toch gemotiveerder om er aan mee te doen!

Vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt met een stempelafdrukje van Nellie Snellen.
Hoe sgattig is dit beertje?


















Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met de derwent coloursoft potloden.
Ik wordt elke keer meer tevreden over mijn ingekleurde stempelafdrukjes, ik durf meer en mijn plaatjes worden sprekender vind ik!
Met distress inkt kleuren vind ik nog erg moeilijk maar dat probeer ik wel af en toe...en wil ik ook vaker gaan proberen.


















Ik heb gebruik gemaakt van scrappapier in de kleuren rood, bruin en blauw en is een keer iets anders dan standaard rood en groen wat overigens wel heel mooi is!

Ik heb een swirl gebruikt, plakparels, bloemen, lint en een strik, 3 soorten scrappapier, houten sterretjes (erg mooi op een kerstkaart, maar kan ook goed op een jongens/mannenkaart)
Op 2e pinksterdag ben ik naar Intratuin geweest en daar liep ik tegen decoratie spullen aan, bijvoorbeeld lint wat hadden ze mooi kanten lint daar heb ik uiteraard een rolletje van meegenomen, maar later liep ik tegen dunne plakjes boomschors aan! WAT EEN ONTZETTEND GAAF IDEE kreeg ik op dat moment.
Om als een soort label te gebruiken en daar een tekst stempel op te stempelen.
Het geeft denk ik bij elke gelegenheid een gaaf effect maar zeker bij kerst! Daarom heb ik op deze kaart voor het eerst een stukje boomschors toegevoegd met daarop de tekst: '100% kerstmis' gestempeld.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus laat gerust een berichtje achter...

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge:
http://christmaschallenges.blogspot.nl/ challenge 74, sketch, swirl & pearl)

Arianne



7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtig kerstkaartje! Erg leuk idee dat boomschors. Waar koop je eigenlijk die houten sterretjes? Ik vind ze mooi staan op je kaarten.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Myriam,

      Dankjewel voor je reactie op mijn kaartje! Ik heb die houten sterretjes gekocht bij de xenos, ze hebben ook vlinders en hartjes en in allerlei kleuren!
      denk wel 100 stuks in een zakje voor 2 euro ongeveer. (als ik het goed zeg, weet het niet meer zeker)

      Groetjes Arianne

      Verwijderen
  2. Een prachtig kaartje, werkelijk heel erg leuk! Met oneigenlijke materialen...heel creatief hoor. Gezellig dat je meedoet met onze CCWS-challenge. Veel succes en tot een volgende keer :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaartje en je kunt nooit te vroeg beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart zeg en wat een super idee met het boomschors... erg orgineel... Bedankt voor je deelname bij CCWS...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je met de challenge van CCWS meedoet

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen