zondag 12 mei 2013

Zwanger...

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een tasje gemaakt voor iemand die zwanger is.
Ik heb dit tasje in opdracht gemaakt, en heb gelukkig al reactie gehad dat degene hem erg mooi vind geworden.
Het is toch altijd afwachten of het is wat degene ervan verwacht...
Nu ben ik ook heel erg benieuwd hoe de 'zwangere' gaat reageren en wat die ervan vind, altijd leuk om te horen wat mensen van je gemaakte kaarten/tasje in dit geval vinden.



















Ik heb een stempelafdrukje van magnolia gebruikt: mother to be tilda.
Erg leuk en toepasselijk stempelafdrukje.
Ik heb deze ingekleurd met de derwent coloursoft potloden.
Ik heb het stempelafdrukje met een ovale stans, uitgestansd met behulp van de cuttlebug, en de randen van het afdrukje heb ik met heel lichtblauw potlood gekleurd en met een doezelaar uitgeveegd om het afdrukje iets meer bij het geheel te betrekken.



















Ik heb diverse bloemen, knoopjes en plakdiamantjes gebruikt.
Ik heb de magnolia stans gebruikt voor het label/tag.
Ik heb gekozen voor vrolijke kleuren, want tenslotte is zwanger zijn iets wat mooi en fijn moet zijn.
Doordat ik roze, blauw, groen, oranje, bruin, wit heb gebruikt is het niet speciaal voor jongen en/of meisje maar blijft het algemeen.

Zo, nu hebben we weer een aantal nieuwe berichten geplaatst de afgelopen dagen, het zal nu weer iets langer duren (ik denk komend weekend weer).

Woensdag ga ik naar de libelledag en ik heb op de plattegrond gezien dat er een kraam staat van 'Stampin Up' dus ik ben erg benieuwd of ik misschien nog wat leuke nieuwe materialen kan vinden, zelf ben ik niet bekend met dit merk...dus het is een verassing!

Tot snel weer...

3 opmerkingen:

  1. Wat is dit prachtig zeg en ook van dat mooie papier.
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige tasje gepimpt. mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel gezellig uit! Ik denk dat de zwangere het tasje hartstikke leuk vindt.Veel plezier woensdag!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen