zondag 26 mei 2013

Mannenkaart

Hallo,

Nog snel even een kaartje plaatsen op deze zondag.
Ik zat vandaag in een hobby tijdschrift te bladeren en ik kwam zo'n geweldig model kaart tegen van een blouse met stropdas! Echt een hele geschikte mannenkaart voor een verjaardag en/of Vaderdag!




















Ik heb gekozen voor stoere mannen kleuren, maar het is wel een drukke kaart geworden. Ene kant vind ik hem leuk, andere kant vind ik hem net iets te druk geworden.
Ik heb van lint een stropdas geknoopt en heb er bruine knoopjes opgeplakt waardoor het effect van een blouse tevoorschijn komt.
Ik heb er een label met de tekst: 'hartelijk gefeliciteerd' op geplakt en houten sterretjes, die doen het erg goed op mannen/jongenskaarten.

Ik denk dat de kraag goed is, alleen de blouse zelf had mooier geweest met rustiger scrap papier denk ik, maar hij is nu zo en ik vind het ook wel weer grappig!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...


 
 






2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart erg mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm gaaf hoor! Met rustiger papier krijg je een heel andere uitstraling, wat ook prima is. Maar ik vind jouw keuze zeker goed kunnen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen